{{ctrl.notification}}
هزینه های سفر به اسپانیا

بعد از این که شهر یا کشور مورد نظر را برای سفر خود انتخاب کرید برآورد هزینه های سفر قطعا از اولویت دوم در سفر به حساب می آید. در این بخش هزینه های رایج سفر به اسپانیا را بررسی می کنیم با مهاجری خراسان همراه باشید .

 

راهنمای سفر به بارسلونا، اسپانیا

 

 بارسلون دومین شهر بزرگ اسپانیا و یکی از شناخته‌شده‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور است. فرقی نمی‌کند که تنها به اسپانیا سفر کنید یا به همراه خانواده، درهرحال فعالیت‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری متعددی برای سلیقه‌های گوناگون در بارسلون وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه‌های گردشگری و برای اطلاع از متوسط هزینه‌های سفر به این شهر تاریخی و زیبا، با مهاجری خراسان با پشتیبانی بیش از 900 ایرلاین پرواز های خارجی قادر است سفری ارزان و آسوده را برای شما رقم بزند همچنین میتوانید با استفاده از پلتفرم هتل های خارجی مهاجری خراسان رزروی آسان و بدون دقدقه را به صورت آنلاین داشته باشید .

 

 این شهر، تاریخی غنی را پشت سر گذاشته است؛ منطقه‌ی Barri Gothic که یکی از قدیمی‌ترین محله‌های این شهر است و قدمت آن به دوران روم باستان باز می‌گردد، گواه این مدعا است. معماری‌های منحصر‌به‌فرد آنتونی گادی (Antoni Gaudí) در جای جای این شهر به چشم می‌خورد. در بارسلون می‌توانید طعم لذیذ آشپزی کاتالانیایی را بچشید. شب‌های پرهیاهوی بارسلون از ساعت ۲ بعد‌ازنیمه‌شب شروع می‌شوند. بدون شک، سفر به بارسلون یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای زندگی شما خواهد بود.

هزینه‌ی اقامت در هاستل‌ها

در این شهر، قیمت اتاق‌های هاستل‌ها بسیار متفاوت است. معمولا از شبی ۱۵ یورو  شروع می‌شود ولی به طور میانگین ۲۰ تا ۳۵ یورو  هزینه دارد. در هاستل‌های شناخته‌شده‌تر باید شبی حدودا  ۳۰ یورو  بپردازید. هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های خصوصی هاستل‌ها از شبی ۵۵ یورو 

برای یک اتاق دو‌تخته شروع می‌شود. Kabul و Hello BCN دو مورد از هاستل‌های معروف بارسلون هستند.

سفر به بارسلون

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت در اسپانیا

هتل‌های بارسلون اسپانیا  با اینکه دور از مرکز شهر قرار دارند اما خیلی ارزان نیستند. هزینه‌ی اتاق‌های دوتخته از شبی ۶۰ یورو  شروع می‌شود.

متوسط هزینه‌ی خورد و خوراک در اسپانیا

می‌توانید با پرداخت ۶ تا ۱۳ یورو  از وعده‌های غذایی ارزان و خوراک تاپاس که نوعی غذای حاضری اسپانیایی است، استفاده کنید. اگر نوشیدنی هم سفارش دهید، هزینه‌ی شما برای هر وعده در حدود ۱۸ یورو  می‌شود. یک وعده غذا در رستورانی خوب در حدود ۲۴ یورو  هزینه دارد. اگر دوست دارید پائیا (Paella)، غذای سنتی اسپانیا به همراه نوشیدنی و پیش‌غذا سفارش دهید، باید برای هر وعده در حدود ۳۶ یورو  در نظر بگیرید. فست‌فود‌های ارزان‌قیمت مثل مک دونالد و Maoz در حدود ۶ یورو  قیمت دارند. اگر تصمیم دارید خودتان آشپزی کنید، هزینه‌ی تهیه‌ی مواد خوراکی برای یک هفته حدود ۳۶ رایتان تمام می‌شود

غذا های اسپانیایی

.

هزینه‌های حمل‌و‌نقل در اسپانیا

بلیط مترو و اتوبوس برای هر سفر ۲.۱۵ یورو  قیمت دارد. البته اگر پک‌های ده‌تایی بلیط تهیه کنید شامل تخفیف نیز می‌شوند. یک بسته ده‌تایی بلیط، ۹.۹۵ یورو  قیمت دارد.

سفر به بارسلون

نکته‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

Barcelona Card تهیه کنید

با در اختیار داشتن این کارت هوشمند می‌توانید از تخفیف‌های خوبی در سیستم حمل‌و‌نقل عمومی، موزه‌ها، امکانات رفاهی و سرگرمی، فروشگاه‌ها و برخی رستوران‌های منتخب، بهره‌مند شوید. این کارت، هزینه‌های مترو و اتوبوس و سفرهای نامحدود با سیستم حمل‌و‌نقل عمومی را نیز شامل می‌شود.

از جاذبه‌های گردشگری رایگان اسپانیا بازدید کنید

بسیاری از موزه‌های شهر بارسلون رایگان هستند و بازدید از آنها برای عموم آزاد است. همه‌ی موزه‌های شهر در اولین یکشنبه‌ی هر ماه، رایگان هستند. به جز موزه‌ی تاریخ شهر که بعدازظهر اولین شنبه‌ی هر ماه، رایگان است. موزه‌ها همچنین برای گروه‌های مطالعاتی، بعدازظهر‌ چهارشنبه‌ها رایگان هستند. بسیاری از آنها نیز بعد از ساعت ۳ صبح روزهای یکشنبه، هزینه‌ی ورودی ندارند.

بارسلون

برای وعده‌ی ناهار اسپانیایی، غذاهای دریایی میل کنید

برای خوردن ناهار، سری به سواحل بزنید و غذاهای دریایی را امتحان کنید. رستوران‌های این مناطق گران هستند اما روزها و برای وعده‌ی ناهار می‌توانید از منوهای ویژه با قیمتی در حدود ۹ تا ۱۳ یورواستفاده کنید.

جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های شهر بارسلون

از آثار آنتونی گادی  معمار اسپانیایی دیدن کنید

گادی مشهورترین معمار اسپانیایی است. او شهرتش را مدیون سبک ناب معماری، استفاده از عناصر طبیعت و مرگ غم‌انگیزش بر اثر برخورد با تراموا است. آثار او به معنای واقعی کلمه نوعی آرامش و درمان بصری به شمار می‌روند. اگر علاقه‌مند به هنر و معماری هستید، بازدید از آثار معماری گادی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

از موزه‌ی تاریخ بارسلون دیدن کنید

بارسلون یکی از بهترین موزه‌های تاریخ شهر را در اختیار دارد. این موزه مکانی فوق‌العاده برای آشنایی با تاریخچه و اهمیت این شهر زیبا است. به علاوه در حدود ۴۰۰۰ مترمربع از آثار به‌جامانده از رومیان در مجاورت این موزه وجود دارد که می‌توانید در آنها نیز گشتی بزنید. تورهای صوتی رایگان و با اطلاعاتی دقیق و جزئی نیز وجود دارد که از آنها می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی اماکن دیدنی استفاده کنید. بازدید از این موزه را از دست ندهید.

 

از موزه‌ی پیکاسو بازدید کنید

پیکاسو یک هنرمند بزرگ و شناخته‌شده در سراسر جهان است. حتی اگر از علاقه‌مندان به آثار او نیستید، بازدید از این موزه و آشنایی با این هنرمند تاثیرگذار قرن بیستم، خالی از لطف نخواهد بود. به علاوه، بیشتر از ۳۰۰۰ اثر هنری در این موزه به نمایش در آمده است که بدون شک از دیدن آنها لذت خواهید برد.

 

پیکاسو

در خیابان La Rambla قدم بزنید

این خیابان یکی از مشهورترین مکان‌ها در شهر بارسلون اسپانیا است که معمولا همه‌ی گردشگر‌ها به آن سر می‌زنند. در تمام طول خیابان، فروشگاه‌ها و رستوران‌های گران‌قیمتی وجود دارند و گردشگرانی را خواهید دید که مشغول عکاسی از اطراف هستند. با همه‌ی این تفاسیر، فضای دوست‌داشتنی و پرانرژی این خیابان، ارزش چندساعت وقت‌گذاشتن و ارتباط برقرار کردن با اهالی و گوش سپردن به آوای نوازندگان خیابانی را دارد.

 

در محله‌ی Barri Gotic به تاریخ سفر کنید

Barri Gotic نامی است که به منطقه‌ی تاریخی شهر بارسلون داده‌اند. جایی که خیابان‌های طولانی و پرپیچ‌و‌خم و بناهای تاریخی‌اش، شما را به سفری در زمان می‌برند. پس بد نیست که چند ساعتی را برای گشت‌و‌گذار در این منطقه وقت بگذارید، از دیدن بناهای تاریخی لذت ببرید و کلیساها و میادین قدیمی را نظاره کنید. هر چه به عمق این منطقه‌ی تاریخی بروید، برایتان جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌شود.

 

از کلیسای جامع سبک گوتیک اسپانیا دیدن کنید

این کلیسای جامع گوتیک در مرکز منطقه‌ی Bari Gotic قرار گرفته است و قدمت آن به قرن یازدهم میلادی باز می‌گردد. یک ایوان جالب نیز در این بنا وجود دارد که قدم زدن در آن تجربه‌ی جالبی خواهد بود. نکته‌ی بارز درباره‌ی این کلیسا، بام آن است. با یک آسانسور می‌توانید از آن بالا بروید و چشم‌انداز بی‌نظیری از مناظر اطراف را تماشا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

فواره‌ی گادی را تماشا کنید

این فواره در پارک Parc de la Ciutadella واقع‌شده و در حقیقت گرامیداشت مقام نپتون، خدای آب و دریا در اساطیر روم باستان است. چندین مجسمه‌ی شیردال (یا گریفین که موجودی افسانه‌ای با تن شیر و سر عقاب (دال) و گوش اسب است) آب را به داخل استخر می‌پاشند. در قسمت بالاتر، مجسمه‌ی نپتون قرار دارد و بالاتر از آن نیز مجسمه‌هایی طلایی خودنمایی می‌کنند. این پارک، مکان مناسبی برای یک استراحت چند‌ساعته است.

 

از ساحل لذت ببرید

بارسلون اسپانیا ، ساحلی عریض و طویل دارد که معمولا در تمام ایام سال شلوغ است. این ساحل، آب مناسبی برای شنا کردن دارد. به علاوه، رستوران‌های بی‌نظیر و متعددی در نزدیکی آن پذیرای گردشگران هستند.

 

سوار تله‌کابین شوید

این تله‌کابین با ۱۴۵۰ متر طول، Montjuic را به Barceloneta متصل می‌کند. نقطه‌ی شروع این مسیر، بالای برج ۷۸ متری Torre San Sebastian است. یک رستوران نیز در این جا وجود دارد که از طریق بالابر قابل دسترسی است. توقف‌گاهی در میانه‌ی راه در برج Torre Jaume وجود دارد که آن هم از طریق آسانسور قابل دسترسی است. این برج با ۱۰۷ متر ارتفاع، دومین برج پشتیبانی بلند تراموا در اسپانیا و در جهان است.

 

ساعتی را با دیدن دنیای زیر آب بگذرانید

بهترین انتخاب در یک روز بارانی این است که سری به آکواریوم بارسلون بزنید و از دیدن دنیای زیر آب لذت ببرید. این آکواریوم از ۳۵ مخزن مجزا تشکیل شده است که گونه‌های متعدی از آبزیان را به نمایش می‌گذارد. جالب‌ترین قسمت آن، تونلی است که از میان این مخازن می‌گذرد. هزینه‌ی ورودی این آکواریوم ۲۰ یورو  و در صورتی که به صورت آنلاین رزرو کنید، ۱۸ یورو  است.

 

در محله‌ی Raval قدم بزنید

این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهر بارسلون اسپانیا محسوب می‌شود. فروشگاه‌ها و مراکز تجاری متعدد و بوتیک‌های لوکسی در این قسمت از شهر وجود دارند. بد نیست چند ساعتی از وقتتان را با گشت‌و‌گذار در این محله ی قدیمی بگذرانید.

 

در فضای باز، فیلم تماشا کنید

اگر در ماه‌های جولای یا آگوست به بارسلون  اسپانیا سفر می‌کنید، می‌توانید به قلعه‌ی Montjuïc سری بزنید و یک فیلم در فضای باز تماشا کنید. در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه فیلم به نمایش در می‌آید. قبل از شروع فیلم نیز موسیقی زنده اجرا می‌شود.

 

به ارتفاعات مونتسرات (Montserrat) در اسپانیا صعود کنید

رشته‌کوه مونتسرات در اسپانیا، فاصله‌ی کمی با شهر دارد و مکانی فوق‌العاده برای یک سفر کوتاه یک‌روزه است. یک‌ساعته و با یک قطار می‌توانید به این منطقه برسیددر این بخش کوهستانی می‌توانید از قدم‌زدن در اطراف پارک لذت ببرید و از زیارتگاه مریم عذرای سیاه (Black Madonna) بازدید کنید. طبیعت بکر این منطقه، مکان مناسبی برای فرار از شلوغی و همهمه‌ی زندگی شهری است.

 

75 سال خاطره با شما

 

 

date_range شنبه 19 تیر 1400 remove_red_eye 357 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0